ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Thursday, December 31, 2009

hepi new year..010110..


hye..pejam celik da 2010..da 24 taun aku hidup ni..
selamat tahun baru 2010..kedah maju 2010..huhu..
* 2 statement yg hari2 aku nmpk mase aku dok kt sg petani dlu swaktu aku blajo kt Institut Kemahiran Mara Sg. Petani..Wahh..aku hrp impian aku kn tcapai taun ni dimana aku nk jejakkn kaki balik kt cne tok tgk kedah maju 2010 sejak zaman 2005 aku kt sane..em..xlame g dah kot..aku nk g mse kwn aku kawen..2 org lak 2..hrp2 dekat2 tarikhnye, so, senang skali jln..tp kalu jauh sgt tarikh nye, aku mntk map kne tgk hari jgk tkut aku bz ngn kusus wktu 2..huyhuhuh..apepon aku doakn kwn2 aku iaitu, nurul hidayah bte ghazali dan nur mazni zahiah bte azmi smoga ikatan perkahwinan yg korang akan bina bkekalan dan dirahmati Allah SWT hendaknya..
n x lupe tok kartini abd rahman, siti fairuz rahem n maizura bte suradi yg turut menamatkn zaman bujang die..aku doakn korg akn jd istri terbaik..

ni la mien @ name penuh die nur mazni zahiah bte azmi..


tok ct fairuz yg cantik kai crown 2..tok kartini yg kai baju ijau 2..hihi..slmt mjadi istri..n xlupe tok mimie yg kai tdung kuning, slamat pgantin baru..





tahun baru kali ni kite sambut pada ketua segala hari iaitu hari jumaat 01 januari 2009..skaligus ngn gerhana bulan yg jarang2 skali dapat kte lihat dialam fana ni..skg, dah 14 jam kte tinggalkn tahun 2009 dengan segala macam kenangan..manis, pahit..sume ade..bak kate tunang aku sumenye Ketentuan Tuhan yang nk kne aku trima..kadang2 yg pahit 2 Tuhan nk bayar kite cash kt dunia atas sebab2 tertentu yg kte ni da pnh mlanggar hukum Dia..aku pon trma wpon pahit..bnda yg lepas jgn dikenang ek..so, kne la teruskn hidup ni..


ni tahun baru, hidup pon kne baru, azam pon kne buat yang baru jugak..tp xdlupakan azam taun lps yg xsetel lg, kne dsetelkn...azam aku taun ni ialahhhhh...nk setelkn burn cd bdk2 kusus asas..arghhh...sejak 2 menjak jd penjual cd ni aku teramat sebok nn menyebokkn diri..mne nk bt cd bdk siri 3 4 5 6 7 8 9 n nk wt cd tok mjlis tunang aku yg baru lps..movie maker..wa...manyak woo..nti mlm nk g la cuci gmbo2 mse mjlis..gmbo raye pon x cuci ag smpi akk ipar aku sume da bising..wtpe terperap lam komputer nih kn..toi jgk..ni dgn ada nye dt upah wt cd ni, kayo jp den..hihi..act, 2 azam till aku pat setelkn kje ni jek..sbnr nye azam aku taun ni adlh nk jd yg lbh baik dr taun lps..taun lps aku degil sgt..lg2 ngn tunang aku..cian die kne layan aku cm raja..hihi..sry syg..

xlame lg, kwn baek aku, suliza, akn melahirkan anak die..wah..aku hrp baby die nati sehat dan kuat..huhu..xsabo cek nk nengok baby u all taw..mis u..

agaknye cmni la pkembangan dia..xpnh tgk pon cmne rupe die mse ngandung ni..hrp2 pat la tgk muke die mse mgandung..msti comel kn..huhu


esok pat jupe bespren aku cik ayang..huh..rndu sey kt ko..ble pat nek swift nihhhhhhh..:(









banyak sangat kenangan aku taun lps tok dikenang..biarkan sumenye mjadi memori indah dalam hidop aku..aku harap taun ni akan lebih baik dr taun2 yg sbelumnye..jom layan diantara kenangan2 besh aku 2009 dlm kenangan..hihi...:)
baik yg baik atau pon yang buruk..sume dalam memori
aku ngn tunang aku..































































































dan yang paling terbaik yang terjadi dalam hidup aku taun lepas adalah, aku dtunangkan dgn seseorang yang amat aku cintai..Mohd Khairul Anuar Bin Abd Karim..Aku doakan semoga hubungan kami diberkati Allah SWT Tuhan Yang Maha Esa..Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment