ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Tuesday, January 12, 2010

selamat menjadi ibu..

salam..4 da 1st time aku wt blog tok taon nih..

hari ni, 12 Januari 2010 dimana tarikh keramat dalam hidup sahabat aku, Suliza Bte Haliman yang dia akan menjalani operation untuk melahirkan 1st baby die..xsabo aku nk tgk..cian gk kne operate ek..tp nk wt cmne..bkn khendak die nk kn baby songsang!!tkejot aku ble die ckp baby die songsang..aduyai..cian..tp sbg kawan, aku doakn yg terbaik untuk dia, baby n husband die..amin..smoga dengan kelahiran orang baru dalam hidup diorg akn menambah seri n perisa dalam kehangatan menjalani uma tangga..teng3...:)


xsabo aku nk tgk baby die..cmne la muke nye ek..ntah2 cm muke aku..huhu

No comments:

Post a Comment