ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Wednesday, December 16, 2009

erm...

salam..

lame sesangat aku x mengupdated blog nih..cmni la klu hidop penuh dgn kursus...muahahhaaaa..
kepada kak sue, ayang, yati n sesape jek yg menjadi pengunjung setia blog aku nih, chewah...aku nk ucapkan terima kasih bebanyak kt korang yg slalu amik berat kt aku..ngeee~~~

tok korang aku nk btaw brita baik yg kete aku da sehat sesihat2nye...sepenuh nye..banyak2 aku gembiranye aku ni..Tuhan ajek yg taw betapa nye aku seronok tgk keadaannye skg nih..

pasal aku korang sume xperlu risau...aku sehat walafiat..gembira dgn hidup aku ni..tahla...gembira2 jgk...tp 2 la...yg nama nye hidup kalo xdek dugaannye msti xsmpurna kn..
aku pon cme merancang jek..Tuhan yg berkehendakkan segalanya...

aku mintak doa korang untuk aku...
sahabatmu sha..

sry eh pic terkini aku xsmpt nk masukkn...bulan dec ni bln penoh cabaran..jeng~~~ nati aku masukkn pic ok..

No comments:

Post a Comment