ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Tuesday, November 3, 2009

SEPT. 16TH 2009 BERSAMAAN 26 RAMADHAN

assalamualaikum..



hari-hari yang berlalu meninggalkan 1001 kenangan dalam diri aku..macam-macam yang jadik pada aku hingga sampai 1 masa aku masih xboleh terima kenyataan n suratan hidup aku..apape pon aku kena belajar untuk redha atas ape jugak ketentuanNya..tp keperitan tue amatlah sukar tok aku hadapi..alone..




keperitan yang aku maksudkan..adalah kepada kereta aku yang amat bernilai bagi diri aku..kereta aku mengalami kemalangan pada 16 sept 2009..ada 4 hari lagi sebelum nk raye..tgl 2 hari lagi aku nk balik kg beraya bersame kluarga tercinta. Taw jek la 2 la 1 1 nyer harta yang aku ada..bile da jadik cmtu..mmg da cm org gile la aku kejap..mase tue pose..aku ponteng pose sbb xtahan asik nangis jek..kalo ingt balik mmg buruk gile perangai aku mase tue..mata bengkak sangat2..kalah org nangis putus cinta..muahahaha..:) tp Tuhan jek taw yang sampai sekarang aku masih meratapi kesilapan teknikal 2..:=(



ni la rupa kereta aku..JKX 3721..mase ni da kne tarik kt bengkel..:/













No comments:

Post a Comment