ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Monday, November 16, 2009

2 b continue..

aku ni sebeno nye dilande keboringan yg amat...uwaaaaaargh!! tensennyer!!!kije byk tp den xtaw la nk wt yg mane...mne yg lbh ptg dlu ni...uwaaa...sume ptg...tapi.........................................
untuk menghilangkan boring aku try la mengupdate blog aku ni...aku pon xtawu ape yg aku repek kn nih...ah...bedal jek la...

erm...once, congrats tok kawan aku...siti saniah bte barjah, maizura bte suradi,n hasran bin jaafar...congrats sbb korang lulus exam...i know thts u all have a gud brilliant...kn??am i rite...hihi...:) wah...pasni korang ley la blanje aku mamam kn...si, biler nk open table nih???? (*.-)
ni aku nk masukkn pic2 mase aku dating dlu la...xtaw nk masuk kn ape jek...boley jek la....layaaaannn...










No comments:

Post a Comment