ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Tuesday, August 19, 2008

MR. GREENKY...+_+



Tis is ma Mr. Right...named Mr. Greenky...hehe...
cute, smart n da nices n sweetes Mr. Greenky...
hehe...die stat dok ngn aku mse aku da nk mjlis pnutop kusus kawad kaki kt PULAPA Baling...aku nmpk jek dia tgntung kt kdai, x yah pk pjg aku trus angkot laju2...huhu...jauh die jalan...Utara ke Selatan...Susah tuh nk cari menatang nih...2 yg bile nmpk jek trus sambar...hekhek...Name dia ni pon kwn aku yg bg...Thanx 2 Kak Azie n para juri yg judge name die...n akhirnye kata sepakat ckp name dia 'GREENKY'...Oleh krana aku a bjaya carikn dia geng2 yg seangkatan n sjenis ngn die, aku bg lak die name Mr. Greenky bg menghormati ke'senior'an die tuh...chewah!!!poyos r...

No comments:

Post a Comment