ASSALAMUALAIKUM WBT..

kepada semua blogger yg mengunjung blog aku nih..muahahhaaa..korang ley try search http://anuarfuture.blogspot.com untuk mengetahui maklumat lebih lanjut..

Tuesday, March 9, 2010

ape yg penting..kerjasama..

bercerita pasal kerjasama ni..banyak topik yang boleh kite kaitkan dengan kerjasama..cartoon yg byk tonjolkan ttg kerjasama ni x lain xbukan karton WONDERPETS..terang2 sume org taw diorg nye trademark.."..APE YANG PENTING..KERJASAMA.."
Act, aku nk kaitkn dengan kursus yg bulan lepas kau g mase kt jengka..kami die ajar pasal kerjasama nila..n kusus ni pon nama die TEAM BUILDING..tengok kursus pon da taw ape isi kandungannye kn..

team aku name die SHOGUN..wah...gerun x??ktorang nyer slogan BANZAII!!! tp kn..bile da pass snarai 2 sume, ktorg kne reject sbb slogan nye same ngn team lg satu...da kne tuka plak..n x nk susah2, ktorg pon gne la slogan BANTAI!! BANTAI!! BANTAI!! haaa...amacam cara x??
hah, nila team aku..10 org..kurang sorg, pn seha xde lam gmbo..

macam2 aktiviti taw..memula ktorg diajar cmne nk wujudkan cara hidup yg sehat..hihi...agknye slama ni xsehat la ye..hihi..xla..tp yg lbh baik..korang taw ape 2 IQ, EQ n SQ? sblm g kusus ni aku xtaw pon ape maksud 2 sume..tp da g Alhamdulilah btambah lagi 1 ilmu..dgn cara IQ, EQ SQ ni la kte blh merancang tok menjaga hubungan kte dengan sume..dengan Tuhan, dengan sesama manusia dan hidupan lain..

ni acara main belon..hahhaa..malu jek da besoo2 pon kne tiup belon..huhu...tp ni la salah 1 cara dorg hiburkan ktorg yg da mengantok ni..wakakakaa..skali kne obat tidoo da...kihkih...:)

for da next day kn, ktorg dminta tok kai overall tok masuk lam gua ular, gua tongkat n gua ape tah ag aku pon da xingat..macam2 nama..aku pon xtawu.. haa..ni la muke2 ktorg yg skim sama..gugurl jek la kn..amacam?ade cm ninja x??ke..power rangers ke..hihi..tp sbelom pat naik n tgk betapa indahnye gua dgn bermacam2 bentuk, dgn stalagtit n stalagmit nye kn..yg bermacam2 bentok, ktorg kne mendaki gunung..wah..best tp 2 la kn..da lame xpnjt gng..stamina da xde..lemak da banyak..hahahhaaa..

pic2 @ gua tongkat..




ni plak pic kt gua ular..haa..korg tgk jek la ular 2..kelam kabut aku cabur lari..hahahaa..Indahnye ciptaan Tuhan...

ni haa peta yg menyambut ktorg sebaik je ktorg tibe..

hehehe..2 baru part turun naik gua..nati next aku masukkan cite sal paintball plak eh..1 permainan yg xpernah aku terpikir nak main..tp akhirnye..hahahaa...let me introo..sket jek...
2 jek..











































































































































































































No comments:

Post a Comment